ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ KALLICHORON

1. Κρατήσεις

Πραγματοποιώντας μια κράτηση, δηλώνετε πλήρη γνώση και ανεπιφύλακτη αποδοχή των πολιτικών διαμονής, κρατήσεων, πληρωμής και ακύρωσης του ξενοδοχείου.

Οι τιμές είναι σε ευρώ, ανά στούντιο ή διαμέρισμα και ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένου του πρωινού, στις περιπτώσεις που αυτό αναφέρεται, και προϋποθέτουν παραμονή τουλάχιστον τριών (3) διανυκτερεύσεων. 

Για κάθε επιπλέον άτομο άνω των 12 ετών ανέρχεται σε 15.00-25.00 ευρώ αναλόγως του τύπου διαμονής.

Όλες οι δημοσιευμένες τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 13% και όλους τους νόμιμους φόρους, εκτός του Τέλους Ανθεκτικότητας στην Κλιματική Κρίση που ανέρχεται σε 1.50 ευρώ ανά διανυκτέρευση και βάσει νόμου τιμολογείται ξεχωριστά, και δύναται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.

Οι προσφορές ισχύουν ανάλογα με την διαθεσιμότητα και δεν συνδυάζονται με άλλες προσφορές. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να μας ενημερώνετε την ώρα της κράτησής σας.

2. Προκαταβολή και Πληρωμές

Για την πλήρη επιβεβαίωση της κράτησής σας θα πρέπει να προκαταβάλετε το 30% της συνολικής αξίας της διαμονής σας, έχοντας ως ελάχιστο ποσό κατάθεσης, το κόστος της μίας (1) διανυκτέρευσης.

Γίνονται δεκτές πληρωμές με μετρητά, τραπεζικά εμβάσματα, Paypal, Viva Payments και χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maesto, American Express. Οφείλετε να ενημερώσετε το ξενοδοχείο κατά την άφιξη σας εάν επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου για τη διαμονή σας. 

Η κατάθεση της προκαταβολής πρέπει να γίνεται εντός χρονικού διαστήματος δύο (2) εργάσιμων ημερών από την δημοσίευση του τραπεζικού λογαριασμού του ξενοδοχείου προς τον ενδιαφερόμενο πελάτη (με αποστολή από το ξενοδοχείο σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής), διαφορετικά η προκράτηση θα ακυρώνεται χωρίς περαιτέρω ενημέρωση και το δωμάτιο θα απελευθερώνεται.

Σε περίπτωση λήψης εισερχόμενης online κράτησης που δεν προβλέπει προκαταβολή, το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να προ-εγκρίνει το 30% της κράτησης στην πιστωτική κάρτα του πελάτη, ενώ διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια κράτηση, εάν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν είναι έγκυρα. 

Αντίγραφο της απόδειξης της κατάθεσης (καταθετήριο) πρέπει να σταλεί στο ξενοδοχείο (μέσω e-mail, fax, sms) άμεσα και πάντως το αργότερο 3 μέρες πριν την άφιξη σας.

Για μη-επιστρέψιμες κρατήσεις (non-refundable), ολόκληρο το ποσό της κράτησης χρεώνεται ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση της κράτησης, ενώ τροποποιήσεις και ακυρώσεις δεν επιτρέπονται.  

Με την άφιξή σας, γίνεται η πλήρης εξόφληση του ποσού της διαμονής σας. Οποιεσδήποτε επιπρόσθετες χρεώσεις προκύψουν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας εξοφλούνται κατά την αναχώρησή σας.

3. Αλλαγές Κρατήσεων και Ακυρώσεις

H διεύθυνση του ξενοδοχείου παρακαλεί τους πελάτες να ενημερώνουν έγκαιρα με γραπτή επικοινωνία για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις που αφορούν στην κράτησή τους το συντομότερο δυνατό.

Σε περίπτωση ακύρωσης, η πολιτική μας είναι η εξής:

  • Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση και συνεπάγεται την από μέρους του ξενοδοχείου επιστροφή τυχόν προκαταβολής.
  • Για ακυρώσεις κρατήσεων σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, ο πελάτης χρεώνεται το 30% της συνολικής παραμονής με βάση την κράτησή του.
  • Σε περιπτώσεις ακύρωσης κατά την άφιξη, κατά τη διάρκεια της διαμονής, ή για μη εμφάνιση στο ξενοδοχείο (no show), ο πελάτης χρεώνεται το 100% της διαμονής με βάση την κράτησή του. 

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της κράτησης ή να μεταβάλλει, υποκαταστήσει ή να αποσύρει οποιαδήποτε υπηρεσία, εγκατάσταση ή παροχή χωρίς προειδοποίηση, εάν αυτό είναι απαραίτητο. Σε αυτήν την περίπτωση, το ξενοδοχείο υποχρεούται να επιστρέψει το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει για την κράτησή σας, ενώ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας εξασφαλίσει διαμονή σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει παρεμφερείς ανέσεις και παροχές.

Για μη-επιστρέψιμες κρατήσεις (non-refundable), ολόκληρο το ποσό της κράτησης χρεώνεται ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση της κράτησης, με τραπεζική κατάθεση ή με πιστωτική κάρτα, ενώ τροποποιήσεις και ακυρώσεις δεν επιτρέπονται. Σε περίπτωση ακύρωσης, η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.

Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του 100% της κράτησης σε περίπτωση μη-εμφάνισης χωρίς πρότερη ενημέρωση.

Η κράτηση αφορά σε τύπο δωματίου για την διάρκεια της διαμονής σας, και όχι σε συγκεκριμένο δωμάτιο. Εάν χρειαστεί να σας μεταφέρουμε σε διαφορετικό δωμάτιο του οποίου η τιμή είναι χαμηλότερη από αυτήν της κράτησής σας, το ξενοδοχείο υποχρεούται να σας επιστρέψει την διαφορά.

4. Άφιξη / Αναχώρηση

Κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο θα πρέπει να έχετε τον κωδικό της κράτησης, την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας και την κάρτα που έχει γίνει η χρέωση ή η προέγκριση της κράτησης.

Εκτός αν περιγράφεται διαφορετικά στην κράτησή σας, ώρα άφιξης ορίζεται η 15:00 και ώρα αναχώρησης η 11:00. 

Το ενδεχόμενο παράτασης της ώρας αναχώρησης σας μετά τις 11:00 εξαρτάται από την πληρότητα του ξενοδοχείου, υπόκειται δε σε επιπρόσθετη οικονομική επιβάρυνση ως εξής:

  • Check-out έως τις 20:00 υπόκειται σε 50% της ημερήσιας χρέωσης.
  • Check-out μετά τις 20:00 υπόκειται σε 100% της ημερήσιας χρέωσης.

Σε κάθε περίπτωση, οφείλετε να γνωστοποιήσετε το αίτημα σας αυτό στην υποδοχή του ξενοδοχείου το αργότερο κατά την άφιξή σας.

Τα δωμάτια που αντιστοιχούν σε επιβεβαιωμένες κρατήσεις για τις οποίες έχει κατατεθεί προκαταβολή ή έχει γίνει  προεξόφληση ή προέγκριση πιστωτικής κάρτας θα κρατώνται έως τις 20:00 την ημέρα άφιξης. Σε περίπτωση μη-κατάθεσης της προκαταβολής ή προέγκρισης, η κράτηση θεωρείται ανεπιβεβαίωτη.

5. Πολιτική Παιδιών

Βρέφη και παιδιά κάτω των 4 ετών διαμένουν χωρίς χρέωση με την προϋπόθεση ότι φιλοξενούνται στα κρεβάτια των γονιών τους. Παιδικό κρεβατάκι παρέχεται δωρεάν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Οποιοσδήποτε τύπος επιπλέον κρεβατιού ή βρεφικές κούνιες παρέχονται κατόπιν αιτήματος και σχετικής επιβεβαίωσης από το κατάλυμα.

Παιδιά άνω των 4 και έως 12 ετών έχουν επιπρόσθετη χρέωση η οποία υπολογίζεται σε 50% της τιμής του ενηλίκου.

Όλα τα παιδιά που διαμένουν στο ξενοδοχείο πρέπει να συνοδεύονται και να βρίσκονται υπό την συνεχή επίβλεψη ενηλίκου.

6. Πολιτική Καπνίσματος

Το κάπνισμα απαγορεύεται εντός όλων των δωματίων καθώς και σε όλους τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους του ξενοδοχείου.

7. Κατοικίδια

Το ξενοδοχείο μας δέχεται κατοικίδια ζώα σε συγκεκριμένα διαμερίσματα και μόνο κατόπιν συνεννόησης. Επιπλέον χρεώσεις δύνανται να υπάρξουν. Σε περίπτωση που θα ταξιδέψετε με συνοδεία κατοικιδίων ζώων, παρακαλούμε όπως μας ειδοποιήσετε έγκαιρα. Εάν θεωρούμε ότι το κατοικίδιό σας προκαλεί όχληση στους άλλους επισκέπτες, θα σας ζητήσουμε να αποχωρήσετε.

8. Συμπεριφορά Πελατών

Οι πελάτες παρακαλούνται να μην προκαλούν όχληση, να συμπεριφέρονται κόσμια, καθώς και να σέβονται τους άλλους ενοίκους και το προσωπικό του ξενοδοχείου. Επίσης, όλοι οι ένοικοι οφείλουν να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του ξενοδοχείου, ενώ το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει με κάθε επιφύλαξη οποιοδήποτε άτομο, την συμπεριφορά του οποίου θεωρεί επικριτέα. Σε αυτήν την περίπτωση, το ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να καταβάλει καμία αποζημίωση.

9. Ζημιές/ Φθορές Δωματίου

Σε περίπτωση φθοράς δωματίου ή άλλης περιουσίας που οφείλεται σε δόλο, βούληση ή αμέλεια, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του ποσού της ζημίας που υπέστη, συμπεριλαμβανομένης της ζημίας λόγω διακοπής των δραστηριοτήτων, στην πιστωτική/ χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα, αλλά με μετρητά ή άλλο τρόπο, το ξενοδοχείο θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη από τον πελάτη άλλως επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματος του.

10. Προσωπικά Δεδομένα

Όλα τα προσωπικά δεδομένα αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται από το ξενοδοχείο σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων η οποία βρίσκεται εδώ.

11. Ανωτέρα Βία

Το ξενοδοχείο δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη στην περίπτωση που δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τον πελάτη, ολικά ή μερικά, λόγω περιπτώσεων ανωτέρας βίας (ενδεικτικά απεργίες, πυρκαγιά, τρομοκρατικές ενέργειες, πλημμύρες, εμφύλιες διαταραχές ή θεομηνίες).

12. Περιορισμός Ευθύνης

Κάθε πελάτης είναι υπεύθυνος καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο ξενοδοχείο για τη φύλαξη σε ασφαλές μέρος των προσωπικών  ή/ και πολύτιμων ειδών, χρημάτων κλπ. Υπάρχει δυνατότητα, κατά την άφιξή του πελάτη στο ξενοδοχείο, να τα παραδώσει στην υποδοχή ή στη διεύθυνση του ξενοδοχείου προς φύλαξη, παίρνοντας σχετική απόδειξη προς τούτο. Με αυτή μπορεί να τα παραλάβει κατά την αναχώρησή του ή οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί. Σε κάθε άλλη περίπτωση το ξενοδοχείο δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απώλειά ή καταστροφή τους. Για τα λοιπά αντικείμενα που φέρει μαζί του στο ξενοδοχείο κάθε πελάτης, το ξενοδοχείο απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, αν η ζημιά ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή των λοιπών προσώπων που διαμένουν μαζί του, τον επισκέπτονται ή βρίσκονται στην υπηρεσία του. Επίσης, το ξενοδοχείο δε φέρει ευθύνη, αν η βλάβη,  καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανώτερη βία (σεισμός, πυρκαϊά κλπ) ή στην ιδιάζουσα φύση του πράγματος. 

13. Εφαρμοστέο Δίκαιο – Λοιποί Όροι

Οι παρόντες όροι διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο και αρμόδια για την επίλυση κάθε τυχόν διαφοράς που ανακύπτει από αυτούς είναι αποκλειστικά τα δικαστήρια Δωδεκανήσου.

14. Ακρίβεια Πληροφοριών

Ο πελάτης αποδέχεται ότι το ξενοδοχείο έχει καταβάλει όλες τις εύλογες προσπάθειες για να διασφαλίσει την ακρίβεια των πληροφοριών που περιλαμβάνονται στα φυλλάδια, τις διαφημίσεις και το δικτυακό τόπο του, αναγνωρίζει δε ότι τα εικονιζόμενα μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς από την πραγματικότητα και ότι αυτό συμβαίνει λόγω της τεχνικής επεξεργασίας των εικόνων.

15. Πνευματική Ιδιοκτησία

Το περιεχόμενο του παρόντος δικτυακού τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία  της Καλλίχωρον Ο.Ε. και απαγορεύεται η αντιγραφή, αναπαραγωγή, δημοσίευση, διανομή, τηλεφόρτωση, αλλαγή, τροποποίηση, επαναχρησιμοποίηση, εκ νέου ανάρτηση ή άλλης μορφής χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο και με οποιοδήποτε σκοπό χωρίς τη ρητή συγκατάθεση της Καλλίχωρον Ο.Ε.



booking