4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Το Kallichoron Art Boutique Hotel συμμετείχε στο 4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών που διοργανώθηκε την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018 από τη Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με την

παρουσία άνω των 250 ανωτέρων και ανωτάτων στελεχών του customer service και άλλων διευθύνσεων.

"Πώς η σωστή εξυπηρέτηση δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για να «κατακτηθεί» το μυαλό και η καρδιά του πελάτη;"

Απαντώντας στο παραπάνω ερώτημα, η Μαρία Μαυρουδή, Hotel Manager του Kallichoron Art Boutique Hotel, παρουσίασε ένα case study για τη σπουδαιότητα του branding στα πλαίσια της διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος, την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των επισκεπτών, τις καινοτόμες υπηρεσίες και τη δημιουργία αυθεντικών ταξιδιωτικών εμπειριών.

Related Articles



booking